Kuidas tagastada Baun pakendeid ärikliendina?

Kotid on samad, kuid tagastus teine. Mõistame, et ärikliendina võib tagasi saadetav kottide kogus olla korraga suurem ning lisaks pandisumma tagasimaksele vajab äriklient ka laekunud pandimakse osas arvet. Seetõttu oleme loonud äriklientidele täiesti oma tagastusviisi. 

Selleks, et ärikliendina Baun pakendeid tagastada toimi järgmiselt:


Korduma kippuvad küsimused


Miks ma pean ärikliendina vaid ühe pakendi skaneerima?
Vähemalt ühe pakendi skaneerimine võimaldab meil kontrollida kas teie poolt tagastatud pakendid on kenasti meieni jõudnud. Kuna äriklientidel on aga tagastatavad kogused suuremad oleme võimaldanud tagastatava koguse manuaalselt sisestada, et puuduks vajadus igat pakendit eraldi skaneerida.

Kuna pandisummad tagasi makstakse?
Tagastame pandisummad teile automaatselt jooksvalt iga kord kui tagastatud pakendid meieni jõuavad

Kuidas ärikliendina pakendeid tagasi saab saata?
Ärikliendile on kättesaadavad samad tagastusviisid nagu ka eraklientidel. Ainus erisus on see, et ärikliendil on valikus lisaks ka kuller otse kontorisse - selle valiku korral tuleb eraldi kuller otse teie valitud aadressile pakenditele järele.

Miks ma pean pakendite tagastamiseks ettevõtte andmed sisestama?
Teie poolt sisestatud andmed on vajalikud selleks, et me saaksime teile tagasimakseid teha ning ka kreeditarveid koostada.

Kas me saame tagastatud pakendite kohta ka kreeditarve?
Saadame teile tagastatud pandimaksete kohta kreeditarved automaatselt iga kuu esimesel päeval ning saadame need teie poolt märgitud e-posti aadressile. Arvel kajastuvad kõik eelneva kalendrikuu jooksul tagastatud pandisummad vastavalt teie poolt sisestatud pakendite kogusele.